חברת ניקיון – לשמור על הניקיון!

חברות ניקיון הן חברות מקצועיות אשר עוסקות בתחומים שונים של ניקיון, החל מניקיון של בתים פרטיים ועד ניקיון של מוסדות ציבוריים. ישנן חברות ניקיון אשר עוסקות גם בפעילויות נלוות, כמו ניקוי של שטיחים, ספות, ריפודים וכדומה, וכן עבודות פוליש וליטוש לרצפות.

חברות ניקיון

חברות ניקיון מספקות שירותי ניקיון מקצועיים, יסודיים, זריזים ואמינים, לכל מי שזקוק להם. הנה מספר מקרים שבהם יש צורך בחברות ניקיון:

לאחר בניה או שיפוץ – ניקיון של דירה חדשה או דירה שעברה שיפוץ, לרוב דורש עבודה מקצועית של חברות ניקיון, בעוד שאדם פרטי אינו מסוגל – או אינו מעוניין – להשתלט על כמות הלכלוך שנותרת בבית לאחר עבודות הבנייה שנערכו במקום. לעיתים, גם ללא עבודות שיפוצים, אנשים מעוניינים להזמין חברות ניקיון לפני שהם נכנסים לדירה חדשה, על מנת לנקות היטב את כל מה שנותר מן הדיירים הקודמים.

ניקיון חדרי מדרגות

מדובר בעבודה קשה, שדורשת גם עבודה בשעות לא שגרתיות, כאשר אנשים אינם משתמשים בחדר המדרגות. חברות ניקיון מבצעות ניקיון כזה בצורה יעילה ומקצועית, גם בשעות הלילה.

ניקיון משרדים

משרדים זקוקים לניקיון שוטף, באופן קבוע – לעיתים יומיומי ולעיתים מספר פעמים בשבוע. אך עובד של המשרד אינו אמור לבצע עבודות ניקיון בנוסף לעבודותיו המקצועיות, ולכן הנהלת המשרד דואגת להזמין חברות ניקיון אשר יבצעו את הניקיון של המשרדים בצורה יסודית ויעילה. באופן דומה פועלות חנויות אשר מעוניינות בעבודות ניקיון שוטפות, וכן הלאה.

ניקיון של מוסדות ציבוריים
מקומות ציבוריים זקוקים לניקיון באופן קבוע, ואדם אחד, כמובן, אינו יכול לבצע את הניקיון הזה. חברות ניקיון מבצעות עבודות ניקיון במקומות כמו מוסדות לימודים, קניונים ומרכזים מסחריים, בנייני משרדים ציבוריים, בתי חולים וכל מקום ציבורי אחר.

סוגי העבודות

חברות ניקיון מבצעות את כל הסוגים של עבודות הניקיון, החל בשטיפת רצפות ועד ניקוי חלונות, החל בניקוי אבק ועד לשטיפה וקרצוף. כאמור, ישנן גם חברות ניקיון אשר מעניקות ערך מוסף בדמות ניקיון מקצועי של ריפוד, שטיחים וכדומה, או בדמות פוליש לרצפות במקום בעת הצורך.

לאמור בעמ | חברת נקיון


חזור