ניקיון משרדים

״המשרד הוא הבית השני שלנו״

נכון, זו קלישאה, אבל מה שהופך קלישאה לאחת זה העובדה שהיא נכונה. תחשבו על זה –את רוב שעות היום שלכם אתם מבלים במשרד ובמקום העבודה שלכם, ורב הישראלים למעשה יושבים בשולחן המשרדי שלהם ועובדים הרבה יותר מ-8 שעות חמישה ימים בשבוע.

ניקיון משרדים שנת 2022:

אנחנו חיים בתקופה בה חשיבות ניקיון המשרד (ובכלל) חשובה מאין כמותה. נגיף הקורונה דחף אותנו לקצה וגרם לנו להגיע לכדי תובנות רבות, כשאחת מהמרכזיות שבהן היא העובדה שעלינו לתת תשומת לב מרבית לגביי מצב ההיגיינה בסביבתנו, בדגש על מקום העבודה, כדי לשמור על בריאות העובדים במשרד ובריאות הלקוחות שלנו.

אין ספק שמאז הגעת הנגיף חל מעבר חלקי לימי עבודה מהבית אך נכון להיום מדובר רק בחלק קטן ממקומות  העבודה ובמעבר של כלא יותר מיום או יומיים משבוע העבודה. אז מה בנוגע לשאר הימים?המשרד שלנו תמיד יישאר מקום עבודתנו המרכזי ועל כן עלינו לדאוג שיהיה נקי, מסודר והגייני, למען העובדים וכן למען קהל הלקוחות והמבקרים המגיעים למשרדינו באופן יומיומי. 

כמו כן, מחקרים מראים שסביבת עבודה נקייה ומסודרת, כזו שנעים לשהות ולעבוד בה, אף מועילה לבריאות הנפשית של העובדים. באחד מהניסויים שנערכו במסגרת המחקר באוניברסיטת מינסוטה בארה"ב, נתבקשו המשתתפים, שחלקם נוהגים לעבוד בסביבה לא מסודרת וחלקם בסביבה מסודרת, למלא שאלון כשהם יושבים ליד שולחן העבודה שלהם. התוצאות הראו כי אלו שמקפידים על שולחן מסודר,  אכלו ארוחות בריאות יותר ובחרו בחירות טובות יותר בהשוואה לעמיתיהם המבולגנים יותר.

כיצד ניקיון משרדים מביא לקוחות?

התייחסנו לכל הגורמים הבריאותיים והפרודוקטיביים שניתן להשיג באמצעות סביבת עבודה נקייה ומסודרת, אך עוד לא הזכרנו את אחד הדברים החשובים ביותר לכל חברה שהיא, הלא הם לקוחותיה וקהל המשלמים כמובן. יצא לכם להיכנס למקום עבדה או עסק מסוים, כשאר הוא היה מבולגן להחריד, מאובק עד כדי התעטשות ובעל ארומה, איך לומר, שגרמה לארוחת הבוקר שלכם לקפוץ להגיד שלום?  כמה הייתם רוצים לעשות עסקים עם האנשים שניהלו את המוסד המכובד הזה מ-1 עד ״אין מצב שבעולם״?

לאנשים נעים בסביבה נעימה, זו עובדה שלא מצריכה הוכחות מדעיות ומחקרים (למרות שיש, ולא מעט למען האמת). כאשר סביבת העבודה במשרדיכם, תעמוד בסטנדרט ניקיון ואסתטיקה שתואמת את לקוחותיכם, העסק שלכם יזכה ביתרון נוסף בהרחבת קהל לקוחותיו ובאנשים נוספים שישמחו לעשות אתכם עסקים.

דלי לאמור

על מה אתם, כלקוחות המחפשים חברת ניקיון למשרד במקום עבודתם, צריכים לחשוב ולשים דגש?

לאחר שביססנו את החשיבות שמשמירת רמה גבוהה של ניקיון וסדר במשרד, הן כגורם השומר על בריאות העובדים וקהל הלקוחות של משדריכם, כזרז לפרודוקטיביות וחיזוק הנפש וכאלמנט חשוב בהשגת ושמירת קהל לקוחות שישמח לשכור את שירותיכם, יהיו אשר יהיו, בואו ניגש לעניין-

ארבעת הדברים המרכזיים שעליכם לשקול כשאתם שוכרים חברת ניקיון, ואיך אנחנו נכנסים לתמונה ומספקים לכם את השירות הזה:

באילו שעות נעשה ניקיון המשרד?

ישנם משרדים שבהם ניתן לבצע את עבודות הניקיון במקביל לשעות הפעילות של המשרד, אך ברב המשרדים אפשרות כזו לא קיימת, הן מסיבות לוגיסטיות והן מסיבות ביטחוניות- לעשות ספונג׳ה ב14 בצהריים כשיעל עוברת עם כוס קפה, זה לא הדבר הכי חכם שאפשר לעשות, לא כך? 

לכן יש לבצע את עבודות הניקיון בשעות הערב, כאשר העובדים סיימו את עבודתם והמשרד סגור. אצלנו בחברת לאמור בע״מ מספקים שירות ניקיון משרדים בשעות הערב ואפילו הלילה, בהתאם לדרישות הלקוח. 

באיזו תדירות מומלץ להיעזר בשירותי ניקיון משרדים?

ניקיון משרדים מתבצע בתדירות שמשתנה ממשרד למשרד, בהתאם לגודלו ולהיקף הפעילות שלו. חשוב להחליט מראש מהי תדירות הניקיון, ולתאם מראש באלו ימים יתבצע ניקיון משרדים, ואם הימים הללו יהיו קבועים או לא משבוע לשבוע. אצלנו בחברת לאמור בע״מ מספקים שירות ניקיון משרדים בכל ימי השבוע, בהתאם לדרישות הלקוח.  

מה צריך לזכור כאשר בוחרים חברת ניקיון לניקיון משרדים?

כאשר בוחרים חברה עבור ניקיון משרדים, חשוב לוודא שמדובר בחברה אמינה, אשר מספקת את השירות שלה באופן מלא ואיכותי. חשוב לבדוק שהחברה גם זמינה, כלומר שיש אל מי לפנות במקרה של תלונה, תקלה וכדומה, כמו למשל, אם עובד ניקיון לא הגיע, או אם ישנם בעיות כלשהן בביצוע העבודה. כדי לעמוד בסטנדרט הגבוה ביותר למען קהל לקוחתנו, עומר לרשות הלקוח מפקח מקצועי ישיר, הזמין לכל שאלה בכל זמן. אף חברה לא יכולה להבטיח במאת האחוזים כי לא תהיינה תקלות לאורך הדרך, אך אנחנו בחברת לאמור בע״מ יכולים להבטיח שקיפות מלאה, התמודדות זריזה ומתן שירותים לבקשות הלקוח, מענה מהיר ויעיל בפתרון כל בעיה שתהיה, ותיקון מקצועי לאחר למידת כל מקרה לגופו שיבטיח מניעת תקלה חוזרת.

ניקיון משרדים – רק עם המקצועיות של לאמור בע"מ:

מעל הכל חשובה מקצועיות העובדים. המקצועיות נמדדת ברמת הניקיון שנותר במשרד לאחר הניקיון, וכן במהירות הביצוע ויעילות העבודה. ניקיון משרדים אינו צריך להימשך זמן רב, העבודה השוטפת, על פי רוב, פשוטה יחסית ואינה דורשת עבודה קשה, בעיקר בזכות העובדה שהניקיון היסודי המבוצע ע״י המחלקה המקצועית שלנו בכניסתנו לעבודה (במידה והלקוח מעוניין בניקיון כזה) משאיר את משרידכם מצוחצח.המפקח המקצועי שיקבל תחתיו את משרדיכם יבצע מעקבים ובדיקות שהעבודה נעשית במהירות וביעילות, שהעובדים ממלאים את כל הדרישות, ושהמשרד אכן נותר נקי ומסודר לאחר עבודות הניקיון, שנעים להיכנס אליו ושההרגשה בו נעימה. כמו כן חשוב לציין שאנו מבצעים בדיקות לשביעות רצון הלקוחות באופן שוטף, ומעודדים את קהל לקוחותינו ליצור קשר וליידע על בקשה שהיא. היזון חוזר של הלקוח הוא הדרך המיטבית לשמירה על רמת שירות גבוהה במיוחד שלנו בחברת לאמור בע״מ כל כך חשוב לספק.