איזה חברת ניקיון לבחור

בחירת חברת ניקיון, נראית לכאורה משימה פשוטה. אפשר לחשוב שכאשר בוחרים חברת ניקיון, בוחרים רק בכוח אדם שישטוף וינקה. אולם למעשה, כדאי להבין, שהשקעה בתשלום לחברה, הינה השקעה בניקיון ברמה אחרת שתקבל. חברות הניקיון, עושות הכל כדי שתקבל שטח נקי ומבריק, ולשם כך ישתמשו במיטב החומרים והציוד.
אלו הם הפרטים הכי חשובים לדעת כשסוגרים חוזה מול חברת ניקיון

1. חומרים וציוד
חשוב שיביאו איתם את החומרים והציוד:
אחד מהדברים החשובים שחשוב לשים לב אליהם כאשר בוחרים חברת ניקיון, הוא שצוות החברה מביא איתו את כל הציוד הנדרש. הייחודיות של חברות הניקיון, הוא שהם ערכו מחקר מקיף בנושא חומרי הניקיון ואביזרי הניקיון, והם יודעים במה הכי כדאי להשתמש כדי לקבל מראה מבריק. לעיתים, חלק מחומרים אלו הינם יקרים, וברור שלא משתלם לשלם גם לחברת ניקיון, וגם על הציוד והחומרים, ולכן זהו תנאי הבסיס להתקשרות עם חברת ניקיון.

2. לדאוג לכך שהניקיון יהיה מקצועי באמת , יסודי באמת , כזה שנעה על ידי מנקים מקצועיים שמצוידים בכל מה שצריך.
חברת ניקיון מקצועית, היא חברה שאחרי שהיא מסיימת לנקות, הבית או העסק נראים מבריק, ממש כמו אחרי פוליש. לכן, כאשר משקיעים את הכסף בשכירה של שירות חברות הניקיון, כדאי לרחת חברות שמביאות איתם חומרי ניקיון שמשתמשים בהם בפוליש, ומכונות שטיפה מקצועיות. גם אם אתם מסתפקים בניקיון ללא מכונה, חשוב שהמנקים יבואו מצוידים בווקס, ובחומרי הניקיון הטובים ביותר בשוק.

3. עובדים מחליפים – אחד היתרונות הכי ברורים לעבודה מול חברת ניקיון זה שהם אמורים להגיע ביום הקבוע, תמיד ! והיה ונוצרת בעיה אז חברת הניקיון אמורה לדאוג לכך שיהיה עובד מחליף.
חשוב לוודא שאנו בוחרים חברת ניקיון, שמעסיקה עובדים ישרים וחרוצים. הישרות, הינה תנאי בסיס לבחירת החברה. כדאי לבדוק עם אילו גופים עובדת חברת הניקיון, ולקבל מגופים אלו המלצות על החברה. כאשר מבררים מידע על החברה, חשוב לבדוק מה רמת ההכשרה של העובדים, הניסיון, והאם עובדי החברה לומדים עוד ועוד מה שצריכים לדעת בתחום הניקיון.

4. התאמת מחיר נכונה אל משימת הניקיון.
להתאים מחיר לצרכים:
כאשר אתה בוחר חברת ניקיון, אתה צריך להתאים בין המחיר, בין מה שהחברה מציעה, ובין הצרכים שלך. כאשר החברה נותנת ניקיון בית מקצועי ופוליש, במחיר לא יקר מדי, ואתה בדיוק אחרי לכלוך ושאריות של שיפוץ כללי, כדאי לך לבחור באותה חברה. כאשר אתה בעל עסק, ויש לך הצעה יקרה, אך שתביא לך עסק נקי ומבריק, כדאי לך לשקול את ההצעה בחיוב.


חזור