חברת ניקיון – למה זה טוב

אנשים רבים כבר הבינו כי בקשת עזרה בניקיון לא נחשב כמותרות ולא מדובר בפינוק. במציאות החיים של היום, כאשר כולנו עסוקים במרוץ היומיומי אחר כל המטלות והמשימות הרודפות אותנו, למי בכלל יש זמן להשקיע בניקיון? אך כאן עולה הדילמה הקבועה. מה עדיף, עוזרת בית פרטית או חברת ניקיון?
כאשר אנחנו מתלבטים בין עוזרת בית אותה נעסיק באופן פרטי לבין חברת ניקיון מסודרת, כדאי לשים לב לנקודות הבאות ולהבין למה באמת כדאי לנו לבחור בחברת ניקיון ולא לפנות אל עוזרת בית פרטית

מה היתרונות של חברת הניקיון על פני העבודה של העוזרת הפרטית?
• חברת ניקיון היא חברה מקצועית ומנוסה השולחת אלינו רק אנשי מקצוע מנוסים המכירים את כל השיטות ואת כל הטיפים להוציא תחת ידיהם בית נקי ומצוחצח. עוזרת בית פרטית לעומת זאת, עשויה להיות אחת שלא ממש חזקה בתחום הניקיון אך היא רוצה להשלים הכנסה ועל כן מציעה את עצמה כעובדת בתחום הניקיון. דבר שכמובן לא יוכל לקרות אצל חברה מסודרת.
• חברת ניקיון מבטחת את העובדים שלה והיא זו שתהיה אחראית על תשלום של דמי הפיצויים במקרים של תאונה או בעת פיטורין וכדומה.
• חברת הניקיון יכולה בדרך כלל להתחייב על יום ניקיון קבוע ואפילו על שעות עבודה קבועות, שלא כמו עוזרת פרטית, שנאלצת להיעדר מהעבודה כאשר היא לא בקו הבריאות או כאשר עליה להישאר בבית עם ילד חולה וכדומה. חברת ניקיון מעסיקה צוות נרחב והיא יכולה לתמרן גם כאשר חלק מהעובדים חסרים, כך שיום הניקיון הקבוע שלנו יישאר כזה ללא כל תזוזה.
• כאשר אנחנו לא מרוצים מהעבודה של עובד הניקיון, אזי אם מדובר בעוזרת בית פרטית הרי שיהיה לנו מאוד לא נוח להתלונן על רמת הניקיון, או אף גרוע מכך, לפטר אותה. לעומת זאת כאשר מדובר בחברת ניקיון הרי שאין כל בעיה להודיע להנהלה שאנחנו מעדיפים עובד אחר והם כבר ידעו איך להחליק על העניין מבלי לפגוע בעובדת.
אם תבחרו בחברת הניקיון הנכונה והמקצועית, תיהנו מניקיון יסודי וקבוע בבית עם ניחוחות קסומים ורעננים.


חזור