שירותי ניקיון – נקי כמו שאתם אוהבים

צריכים שירותי ניקיון? חפשו את הדרך הטובה והמומלצת עבורכם בשביל שתוכלו ליהנות מעבודת ניקיון איכותית ויסודית – מעובד ניקיון אדיב ומסור, שיעשה בשבילכם את הניקיון בדיוק כמו שאתם רוצים!
שירותי ניקיון – שיעמדו בסטנדרט שלך
לצורך ביצוע עבודות ניקיון בצורה שוטפת, או לשם ביצוע ניקיון לאחר שיפוצים או בניית דירה חדשה – אל מי כדאי לפנות?
במקרים רבים אנחנו מחפשים את המלאך המושיע, זה שיבצע לנו את עבודת הניקיון היסודית ויסיר את כל האבק, הפסולת והלכלוך. זה יכול להיות בבית מגורים או במשרד, בחנות ובכל מקום בו יש צורך לבצע סוף סוף ניקיון יסודי. אל מי פונים בשביל להזמין עבודה כזו? מי יבצע עבורנו את המלאכה בצורה יסודית וטובה? כי חשוב להזמין את המנקה היעיל והיסודי שיעשה עבודה איכותית וטובה.

אל מי פונים בשביל להזמין שירותי ניקיון?

יש מספר אפשרויות בעת חיפוש אחר גורם שיבצע עובד ניקיון. אפשרות אחת היא לחפש אחר עובד ניקיון שיגיע לשטח בשביל לבצע את העבודה. מי שכבר מצא את המנקה המוצלח והמומלץ – יכול להמשיך להעסיק אותו וליהנות מהעבודה. אך מי שעודו מחפש עלול להיתקע בשלב החיפושים הזה זמן רב. מכיוון שלא קל למצוא את המנקה המוצלח, או את צוות המנקים היעיל שיעשה את העבודה כמו שאתם רוצים. כמו כן לגבי ענין העסקה יש קשיים וביורוקרטיה – שעל המעסיק לבצע אותם בשביל להעסיק את עובד הניקיון בצורה חוקית וראויה. כיוון שחשוב לבטח את העובד כחוק ולדאוג לזכויות שלו…

בגלל קשיים אלו יש כאלו שיעדיפו לפנות אל חברה קבלנית אשר היא זו שמעסיקה את עובדי הניקיון, וגם האחריות לבואו של המנקה מוטלת על החברה. כך במקרה בו המנקה הקבוע שמנקה אצל הלקוח לא יכול להופיע – החברה תהיה אחראית לדאוג לעובד חילופי. כמו כן החברה הקבלנית היא זו שאחראית על הביטוחים השונים ועל תנאי העסקה של המנקה. כך יכול כל אחד ליהנות מניקיון מקצועי ויסודי בלי להכניס את הראש לעומק העניין. ואם הלקוח אינו מרוצה מעבודת הניקיון? גם אז יש לו ל מי לפנות. החברה תוכל להחליף את המנקה באחר.


חזור