מהם שירותי חברת ניקיון

לכאורה נראה שאפשר לקחת סמרטוט ואקונימיקה ולנקות בעצמינו, מבלי צורך בחברות ניקיון. אך אם מתבוננים על מכלול השירותים של חברות ניקיון רואים כי אין הדבר נכון. שירותי חברות הניקיון אינם מתמקדים בניקיון פשוט אלא גם בניקיון לאחר שיפוץ, לפני מעבר לבית שאינו חדש, ניקיון אמבטיות, ריפודים, ניקיון משרדים ועוד.


חברות ניקיון אינן משתמשות באמצעי הניקיון שתוכלו למצוא בסופר בעיר. חברות ניקיון מגיעות עם כלי ניקוי ובעת הצורך מכונות ניקיון, ומתמודדות עם ניקיון של כתמים קשים הרבה יותר.

תחת קורת גג אחת- כל מה שצריך להברקת הבית
חברת ניקיון – פתרון מושלם לניקיון
בחברות ניקיון תוכלו למצוא שירותי ניקיון לאחר שיפוץ. לאחר שיפוץ יש כתמי צבע ולכלוך מסיבי הרבה יותר, במקום להתאמץ שעות רבות בניקיון, חברת ניקיון תגיע להבריק לכם את הבית כדי שתוכלו להיכנס אליו מיד לאחר השיפוץ.
גם ניקיון דירות תוכלו למצוא אצל חברות ניקיון, אם עברתם או שכרתם בית יד שנייה, שאינו נקי דיו- יש לכם מספיק עבודה בארגון הדירה החדשה, מבלי שתצטרכו לנקות לכלוך של אחרים.
ניקיון שטיחים, ספות ובדי ריפוד– ספות ושטיחים קשה מאוד לנקות בעזרת חומרים ידניים, והתוצאות אינן תוצאות מושלמות של ניקיון. חברות ניקיון יוכלו לנקות באופן יסודי גם שטיחים מקיר אל קיר, גם ספות, וגם בדי ריפוד של כורסאות ומשענות גב.
עוד תוכלו למצוא בחברות הניקיון ניקיון של אמבטיות וכיורים. ניקיון זה כולל הסרת כתמי עובש וחלודה מן האמבטיה.

מה כוללים שירותי חברת ניקיון
שירותי חברות ניקיון כוללים ניקיון חלונות בגובה רב, ומאפשרים ניקיון של החלונות גם מצידם החיצוני. כאשר אנו מדברים על ניקיון של חברות ניקיון הכוונה להסרת כתמים קשים שאינם ניתנים להסרה במים ובחומר ניקוי רגיל, כתמי צבע, אבק במקומות שאינם נגישים, כתמי שמן, כתמי חלודה ועוד. בנוסף, ישנן חברות ניקיון המציעות גם שירותי פוליש , ליטוש אבן ואף הדברה.

ניתן לראות כי תחת קורת גג אחת של חברת ניקיון אמינה, תוכלו להבריק את הבית אחת ולתמיד מבלי לשבור את הגב בניקיון, ולהגיד שלום לכל הכתמים -כולל הכתמים הקשים ביותר להסרה.

לאמור בעמ | חברת נקיון

חזור