ניקיון משרדים

אתה קבור עמוק מתחת לערימת של קבצים או המשרד שלך הוא מבולגן, כך שאתה לא יכול לראות או לחשוב על שום דבר מעבר לזה. אתה מבזבז יותר מדי זמן יקר שלך על חיפוש ניירות וקבצים? ריהוט משרדי שלך מכוסה בשכבה של אבק ואתה מרגיש נבוך כאשר לקוח בא לפגוש אותך. כל אלה ועוד הם סימנים של משרדים מלוכלכים ומבולגנים. אתה צריך לעשות משהו בקשר לזה! סביבת עבודה מבולגן הוא סימן לראש מבולגן ולא מאורגן. וזה לא מה שאתה מעוניין לשדר ללקוחותיך.
כאשר המשרד עמוס הוא לא משאיר רושם טוב על הלקוחות, וגם לא מקווה מקום נוח לעבוד בו. במשרד מאובק הדבר גרוע יותר זה אף משפיע על הבריאות שלך. אבק עלול לגרום לבעיות בנשימה ואף למקרים של אלרגיה חמורה.אם המשרד שלך נראה כך זה הזמן שאתה צריך להתחיל ב-ניקיון המשרדים.
להלן משפר טיפים קלים ומעשיים שניתן לעושות כדי לגרום למקום העבודה שלך להיות הולם לעבודה. תוכל גם לפנות אל חברת ניקיון שתיתן לך מענה עבור ניקיון הולם של המשרד

שמירה על סדר וארגון
זה המרכיב החשוב ביותר לקבלת משרד נקי. ראשית רצוי לארגן ארונות ומגירות עבור הניירות, הקלסרים, הספרים, מגזינים, עיתונים ועוד.. שנית רצוי למיין המסמכים והניירות שלך. היה רצוי שלכל הניירת שלך בספריות תהה כתובית או מדבקה לפי שיטת העבודה המתאימה לך במשרד.לדוגמא: סידור על פי א-ב, סידור גיאוגרפי של התיקים, סידור ניירת על פי רמת דחיפות וטיפול, סידור על פי פרויקטים ועוד שיטות תיוק. מטרת הסידור והארגון של הניירת המשרדית היא שכאשר סיימת לסדר תוכלו להתמצא בקלות בניירת ולצמצם את זמן החיפוש אחריה. סידור וארגון הניירת במשרדים תארגן את המשרד באורח פלא ולטווח ארוך. ארגון נכון של הדברים חוסך זמן חיפוש וחוסך זמן ניקיון.

קביעת לוח זמנים לניקיון
חשוב לקבוע לוח זמנים מדויק על מספר פעולות שתעשו אותם בהגיעכם למשרד ובצאתכם מהמשרד. ניתן לחלק את המשימות בין עובדי החברה כך שכולם יחלקו בנטל של שמירה על מקום נקי ומאורגן. קביעת לוח זמנים היא משימה קלה לעשייה , שמירה על לוח הזמנים היא משימה קשה יותר. השתדלו לעמוד בלוח הזמנים בכל המשימות שארגנתם בלוח הזמנים שלכם. הקדשת חצי שעה מזמנכם כל יום תחסוך לכם כסף וזמן.
לדוגמא: בבוקר, עם פתיחת המשרד יש לדאוג לשטיפת הכלים במטבח, ארגון וסידור המטבח, מעבר על הניירת השולחנית וארגון הניירת לפי רמת הדחיפות או הטיפול ליום העבודה, ריקון מאפרות, זריקת אשפה ועוד….

אשפה וזבל
מעת לעת מומלץ למיין את הניירת שהצטברה במשרד. ישנם מגוון כלים ואשפשרויות נוחות להיפטר מהאשפה בצורה חסכונית ויעליה. מיון הניירת וזריקת המיותר תעזור לך לשמור על מקום מאורגן להפליא. אין צורך לבצע את העבודה באוםן יום יומי אבל רצוי לעשותה מעת לעת ולהימנע מאגירת "זבל" מיותר ולא שמיש במשרד.

שולחן העבודה שלך
שולחן העבודה יכול להיות מגרש המשחקים של החיידקים, אם זה ממש אכפת לך. בקלות אפשרי לתפוס שפעת או מחלות אחרות מדברים מגעילים כמו הטלפון או המחשב או חפצים אחרים שבהם אנשים רבים נוגעים במשך היום. חשוב לפעול על מנת לשמור על היגיינה טובה. ישנם חומרי לכלים די פשוטים שאותם תוכל לשמור במגרה על מנת לגרום לשולחן שלך היות מקום היגייני , כל מה שצריך זה חומר ריסוס ומטלית ניקיון. חשוב לנקות את כל מוצרי האלקטרוניקה מבלי לפגוע בהם כמובן.

אז אלה הם הדברים שאתה צריך להתמודד באופן אישי. אזורים אחרים, כמו רצפות, חלונות, ארונות, מטבח ושירותים יזדקקו לתשומת לב מיוחדת של ניקיון מקצועי ולהם חשוב שמצא חברת ניקיון מקצועית.
שמירה על שני האזורים – שולחן העבודה שלך והניירת המשרדית – נקיים, תהווה עבורך מקור לנחת וסביבת עבודה נעימה.