אמנת שירות ואיכות

חברת  לאמור בע"מ שמה לה למטרה לספק שירותים איכותיים ברמה גבוהה העומדים  בדרישות, בתקנים, בסטנדרטים ובחוקים הרלוונטיים לפעילות החברה.

מנהלי החברה ועובדיה מחויבים למדיניות האיכות ומודעים לכך שהאיכות היא תנאי הכרחי לתדמיתה וקיומה של החברה. מדיניות האיכות באה לידי  ביטוי בנהלי הבטחת איכות המקבלים את תוקפם עם חתימת המנכ"ל ועם חתימת  מנהל מערכת האיכות. נהלים אלו משקפים את התשומות של עובדי החברה  בהשגת יעדי איכות ברי מדידה, תוך נטייה מתמדת לשיפור האיכות, להורדת עלויות ולמתן פתרונות למצבים חריגים. 

המדד הבסיסי לאיכות שירותי החברה הוא מידת שביעות הרצון של לקוחותיה. על כן, מדיניות האיכות של החברה מחייבת מחד- ביצוע העבודה בהתאמה למפרטים ולדרישות הלקוח, ומאידך- שאיפה לשיפור מתמיד בכל התהליכים הקשורים לשרות כגון: רכש, הסמכות עובדים ופיקוח.

המודעות והמחויבות לאיכות מוטלת על כל אחד ואחד מעובדי החברה, כל אחד בתחומו יפעל לשיפור מתמיד של  רמת השירות ורמת האיכות מתוך מטרה לעמוד בסטנדרטים גבוהים ובדרישות מחמירות על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר לכל לקוחותינו.

מאחר ושביעות רצון הלקוח הינה מדד מרכזי למדידת האיכות, תבדוק החברה את שביעות רצון לקוחותיה באמצעות סקרי שביעות רצון, בתדירות שיגדיר המנכ"ל.

בקרת האיכות של חברת לאמור בע"מ מבוססת על ניסיונה המקצועי רב השנים, מדיניות מחירים הוגנת תוך מתן  שירות לשביעות רצונו של הלקוח בכל תחומי עיסוקה של החברה: ניקיון ואחזקה,  הדברה, שמירה וסדרנות.

חברת לאמור פועלת ע"פ ערכי התקנים הבינלאומיים :  

ISO 9001:2015 – תקן איכות מקצועית.

 SA8000:2014 – תקן אחריות חברתית .